یادواره شهید عزیز پور برگزار می‌شود 

یادواره شهید عزیز پور برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰
لیلی بزم آور گفت: در نظر داریم به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید بسیجی عزت الله عزیز پور که این کانون نیز به نام ایشان مزین شده، یادواره شهید را برگزار کنیم.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح فعالیت های کانون شهید عزیزپور در هفته بسیج، گفت: در نظر داریم به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید بسیجی عزت الله عزیز پور که این کانون نیز به نام ایشان مزین شده، یادواره شهید را برگزار کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیز پور روستای دریاچه جیرفت افزود: یادواره شهید عزیزپور همراه با سخنرانی و روایت گری خاطرات دوران دفاع مقدس است.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های این هفته برپایی ایستگاه صلواتی است که در همین راستا غذای نذری پخت شده و در بین اهالی روستا با این اولویت خانواده های نیازمند توزیع می شود.


بزم آور ابراز کرد: جشنواره ورزش های بومی نیز با همکاری پایگاه مقاومت بسیج برگزار می‌شود و دختران و پسران ۹ سال به بالا می توانند در این جشنواره شرکت کنند.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیز پور روستای دریاچه جیرفت ادامه داد: علاوه بر این نیز مراسم غبارروبی گلزار شهدای روستا با حضور بچه های مسجدی عضو کانون انجام می شود.


وی اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و تجدید بیعت با آرمان های آنها است.


بزم آور اضافه کرد: همچنین طرح تلاوت قرآن کریم و قرائت زیارت عاشورا نیز در دستور کار برنامه های کانون قرار دارد و آن به ارواح مطهر شهدا هدیه می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیز پور روستای دریاچه جیرفت در خاتمه فضاسازی مسجد متناسب با هفته بسیج را از دیگر برنامه های بزرگداشت این هفته برشمرد.

پایان پیام/ 586